-
-
Dugnad
Lørdag 11. og lørdag 18. september er det igjen klart for dugnad. Vi skal beise ferdig alle bygninger; klubbhuset, garasjen og kiosken ( i den rekkefølgen). Ta gjerne med stige. Tidspunkt; fra kl 11 til vi er ferdige Vi oppfordrer alle medlemmer til å møte opp og gjøre en dugnadinnsats slik at vi blir ferdige med…
-
Vintertrening – kunstgress 2010/2011- meld inn behov innen 12.9
Vi nærmer oss fordelingsmøte for vintertrening på Risenga og i den forbindelse er det viktig at dere alle som skal ha tider her begynner nå å tenke behovet. Kommunen vil iår, etter påtrykk fra klubbene, gå tilbake til et fordelingsmøte som tidligere.
-
God sommer
Vi er inne i den siste aktivitetsuken før ferien starter. Styret ønsker alle medlemmer en riktig god sommer, og så sees vi igjen i august. Her finner dere litt informasjon om hva Styret jobber med for tiden.
-
2 dugnader gjennomført
Vi har fått gjort det meste av det som var planlagt, og takk stor takk til dere som har stilt opp. Men vi trenger flere til å engasjere seg i dugnadsarbeidet, og beising av klubbhus, kiosk og garasje bør gjennomføres før sommerferien. Ta kontakt med Styret om du har anledning til å bidra.
-

