• Innetrening 2010/2011

    Da er endelig innetreningstider fordelt.

    Les hele innlegget

  • Dugnad

    Lørdag 11. og lørdag 18. september er det igjen klart for dugnad. Vi skal beise ferdig alle bygninger; klubbhuset, garasjen og kiosken ( i den rekkefølgen). Ta gjerne med stige. Tidspunkt; fra kl 11 til vi er ferdige Vi oppfordrer alle medlemmer til å møte opp og gjøre en dugnadinnsats slik at vi blir ferdige med…

    Les hele innlegget

  • Vintertrening – kunstgress 2010/2011- meld inn behov innen 12.9

    Vi nærmer oss fordelingsmøte for vintertrening på Risenga og i den forbindelse er det viktig at dere alle som skal ha tider her begynner nå å tenke behovet. Kommunen vil iår, etter påtrykk fra klubbene, gå tilbake til et fordelingsmøte som tidligere.

    Les hele innlegget

  • God sommer

    Vi er inne i den siste aktivitetsuken før ferien starter. Styret ønsker alle medlemmer en riktig god sommer, og så sees vi igjen i august. Her finner dere litt informasjon om hva Styret jobber med for tiden.

    Les hele innlegget

  • 2 dugnader gjennomført

    Vi har fått gjort det meste av det som var planlagt, og takk stor takk til dere som har stilt opp. Men vi trenger flere til å engasjere seg i dugnadsarbeidet, og beising av klubbhus, kiosk og garasje bør gjennomføres før sommerferien. Ta kontakt med Styret om du har anledning til å bidra.

    Les hele innlegget

  • Årsmelding

    Protokoll årsmøte 2009 Årsmøte for 2009 ble avholdt 18. februar 2010

    Les hele innlegget